Selasa, 05 Februari 2008

7th design (SFC)

Proud for your own FC?

3 komentar:

Unknown mengatakan...

cuma usul nih mang cek bicek,,
cakmano kalo next kaos yg dibuat dg ditambah design Songket kalo idak tu jembatan Ampera.. kan secaro dak langsung biso menggambarkn sifat SFC yg kokoh dan kuat pecak jembatan Ampera kito tu.. ye dak ?

chieerzz..

Unknown mengatakan...

Mak mano caronyo aku nak mesen kaos ini...? Aku nak mesen duo, satu yang "7th design (SFC)Proud for your own FC?", satu lagi yang "3rd design Pempek Kapal Selam"
aku tinggal di jakarta. Berapo hargo samo ongkos kirimnyo...?
Trus, kemano aku transfer biayanyo...?
Amo pacak, kirim info-nyo bae ke email aku di mercky_sangga@delamibrands.com
soalnyo, aku agak susah internetan di kantor.
Itu bae dulu yo...ditunggu info-nyo... jugo design2 barunyo.

Mo kasih yooo...

rgds,
Mercky

Abdul Aziz mengatakan...

aku nak mesen T-shirtnyo, tapi aku ado di Batam, jadi cak mano ?